Webshop

Webáruházunk fejlesztése folyamatban van, kérjük szíves türelmüket!

Addig is a webshop regisztráció alatt előjegyezheti magát, hogy elsőkét értesüljön az áruház megnyitásáról!

„Indíts hadjáratot a vevőkért”

Töltsd le MOST, de legkésőbb 2011. március 15–ig
az INGYENES vevőszerző csomagot, és törj ki a konkurencia háborúból! >>

Árbevétel növelő tippek, tanulmányok

Korlátozás nélkül letölthető tanulmányok
Mit hoznak a következő évek a virágkereskedők számára?
A Holland Virágiroda piaci előrejelzése 2016-ig bizakodó a virágfogyasztással kapcsolatban, mert világviszonylatban 46 %-os növekedést jelez. A növekedés jelentősebb lesz a cserepes növények forgalmában.

Nagymértékben megváltoznak a fogyasztói vásárlási szokások. Sokkal több közösségi felelősségvállalás jellemzi a fogyasztói magatartást. Előtérbe kerül a fenntartható fejlődés, erőteljes vágyódás a természetes környezethez, a környezeti értékek megőrzése iránti törekvés.
A vásárlók virágfogyasztási szokásai napjainkban
Az Első Országos Minőségi Virág Hálózat közvélemény kutatást szervezett az itthoni vásárlók virágfogyasztási szokásairól. Az ehhez kapcsolódó kérdőívet interneten keresztül, 300 személy töltötte ki. A kitöltők életkor szerinti megoszlása a következő volt: 18-25 év között 16%, 25-32 év között 17%, 33-40 év között 22%, 41-50 év között 16%, 51-60 év között 23%, és 60 év felett 6%.
A termelés változása az elmúlt tíz évben

Cess van Vliet (Global Consult szaktanácsadója)

Mivel a Flower Tech most ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját, készítettünk egy kis visszatekintést az elmúlt időszak legnépszerűbb vágott virág és cserepes növényeiről. Az elkövetkező oldalakon a változásokat és szignifikáns irányzatokat,- melyek a termelést az elmúlt évtizedben alakították-, valamint a következő években várható fejlődési irányt elemezzük. Világszerte az emberek egyre több pénzt keresnek, és ennek következményeként több virágot vásárolnak. A növény megszépíti életünket, és a virág számos kultúra szerves részét képezi.

Marketing tippek 1.

Együttműködés rendezvényszervezőkkel

10 ötlet, hogy hogyan jutassa el üzeneteit az ilyen területen dolgozó szakembereknek

Kizárólag a regisztrált felhasználók számára elérhető tanulmányok

Regisztráljon az ingyenes cikkekért, hogy megsokszorozza vevői számát és árbevételét!

Az öt nagy virágtermesztő ország

Szerző: Uko Reinders
www.floracultureinternational.com

Habár az öt nagy, virágot exportáló ország megtartotta pozícióját az elmúlt tíz év során, de akadtak még jobb és rossz éveik is. A kenyai termelőknek nem volt számottevő nehézségük. Azonban a másik négy országnak, - - Kolumbia, Ecuador, Izrael és Hollandia - - kevesebb sikeres időszaka volt

Egy német virágüzlet gazdasági mutatói

Az új költség- és jövedelmezőségi mutatók: Ez a kérdés merül fel, noha a szerző 2006 márciusában már kiadott egy brossurát, mely a virág-kiskereskedelem mutatóiról számolt be.

Minek ismét új mutatók, ha a Kölni Egyetem „Kereskedelmi Kutatóintézete” az ágazat számára újra és újra új mutatókat dolgoz ki, melyeket többek között az ún. „Volks- és Raiffeisen bankok Szakmaspecifikumában” (Branchenspezial der Volks- und Raiffeisenbanken) jelentet meg?

Marketing tanácsok 1.

10 ötlet ahhoz, hogy üzletét felfedezzék